Rádio Šupa

Rádio Šupa

V spolupráci s mesačníkom Stratégie sme pripravili pre mediálne a kreatívne agentúry špeciálnu motiváciu, ktorou chceme podporiť prihlasovanie rádio spotov do pravidelného Hodnotenia Stratégií. Až do odvolania máme pre vás špeciálnu ponuku, takzvanú Rádio šupu – každý mesiac môžete vyhrať párty v hodnote 400 €!

Ako sa prihlásiť do súťaže?

  1. Prihláste svoju prácu v kategórii Rádio do Hodnotenia Stratégii

  2. Získajte za svoju prácu buď na strane kreatívcov alebo zadávateľov čo najlepšiu známku za prihlásený rádio spot*

  3. Práca (teda jej autori) s najlepším ohodnotením vyhráva Rádio šupu – poukážku v hodnote 400 eur!*

* známka musí dosiahnuť hodnotu minimálne 5,0 bodov – buď u zadávateľov alebo kreatívcov

Víťazné Rádio Šupy

S Birellom nenafúkaš

Klient: Birell

Agentúra: TRIAD Advertising

Zdroj: strategie.sk / máj 2019

ČSOB Investičný servis

Klient: ČSOB

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Zdroj: strategie.sk / február 2018

Adam Marčan, creative director: "Na projekte Rádio Šupa je najlepšie to, že motivuje kreatívcov prinášať kvalitné kreatívne riešenia nielen priamo na zadanie od klienta ale aj proaktívne. Pretože aj z obyčajného rádiospotu môže vykvitnúť širšia kampaň ako to bolo napríklad pri projekte Investičný servis pre ČSOB."

Neprespite MS juniorov

Klient: Slovenský zväz ľadového hokeja

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Zdroj: strategie.sk / december 2018

Richard Hanzlík, copywriter/srdcom traffic manager: "Ak by existovalo viac vecí ako Rádio Šupa, bol by svet lepším miestom na život. Dobrý spot má pobaviť a vyhrávať. V aute, v obývačke, na kúpalisku alebo na kreatívnych súťažiach. Teší nás, že sme našu šancu neprespali a aj vďaka Katke Koščovej a Bajkovi vyhrali."

Nechajte sa uniesť

Klient: .týždeň

Agentúra: MADE BY VACULIK

Zdroj: strategie.sk / november 2018

Sashe je vaše

Klient: Sashe.sk

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Zdroj: strategie.sk / október 2018

Peter Darovec, creative director: "Kreatívcov nemotivuje hádam nič lepšie, než dobrá žúrka, za ktorú sa platí nápadmi a nie peniazmi. Toho prvého majú totiž viac než toho druhého. V našom prípade fungovala tá motivácia tak dobre, že sme vyhrali hneď dvakrát. Takže sme naše poukážky mohli spojiť a pozvať na veľkú žúrku aj ďalších ľudí z agentúry. Stretli sme sa a potom... potom už nevieme presne."

Nočné CARaoke

Klient: Kooperativa

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Zdroj: strategie.sk / september 2018

O zuboch

Klient: Union Zdravotná poisťovňa

Agentúra: MADE BY VACULIK

Zdroj: strategie.sk / august 2018

To nedám

Klient: Magna

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Zdroj: strategie.sk / jún 2018

Peter Darovec, creative director: "Kreatívcov nemotivuje hádam nič lepšie, než dobrá žúrka, za ktorú sa platí nápadmi a nie peniazmi. Toho prvého majú totiž viac než toho druhého. V našom prípade fungovala tá motivácia tak dobre, že sme vyhrali hneď dvakrát. Takže sme naše poukážky mohli spojiť a pozvať na veľkú žúrku aj ďalších ľudí z agentúry. Stretli sme sa a potom... potom už nevieme presne."

Prší prší

Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Zdroj: strategie.sk / apríl 2018

Šialené heslo

Klient: 4ka

Agentúra: Mark BBDO

Zdroj: strategie.sk / marec 2018

Zubné implantáty

Klient: Dr. Martin Zubná klinika

Agentúra: Popcorn advertising

Zdroj: strategie.sk / február 2018

Rodičovská kontrola

Klient: Centrum.sk

Agentúra: Respect App

Zdroj: strategie.sk / január 2018

VSE – CO alarmy

Klient: Východoslovenská energetika

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Zdroj: strategie.sk / december 2017

Nočné budíčky

Klient: Kooperativa

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Zdroj: strategie.sk / október 2017

Spoluorganizátori