Dôveryhodné. Efektívne. Flexibilné.

Reklama v rádiu je najdôveryhodnejšia zo všetkých médií. Pre poslucháčov je najmenej obťažujúca a aj preto neprelaďujú rádio počas reklamného brejku. Zo všetkých médií je populáciou vnímaná ako druhá najoslovujúcejšia.*

*prieskum spol. Median (29.5.2017 – 11.6.2017), 1214 respondentov vo veku 14-54 rokov

3 966 000

3 966 000

obyvateľov Slovenska počúva týždenne rádio, čo predstavuje až 88,7% populácie

Median SK, Radioprojekt, I.-XII./2018, 14895 respondentov vo veku 14 - 79 rokov

Zisti viac
205 minút

205 minút

počúvajú priemerne denne poslucháči na Slovensku rádio.

Median SK, Radioprojekt, V.-VII./2018
4051 respondentov vo veku 14 - 79 rokov

Zisti viac

Pozrite si zopár príkladov prečo je rádio vhodné ako médium pre ktorýkoľvek typ a veľkosť biznisu:

Spoluorganizátori